måndag, februari 09, 2009



The words came like a hard rain and your smile changed like a hurricane. Your breath smells like cardamom. And the words came just like a hard rain. I recall you said you missed me. I was afraid I acted desperately.I recall you said it for hours.Then again it doesn't matter.I never tried, I never dared, I wish I'd said something.But I've been standing outside your door,at least that's something.Your breath smells like cardamom.And the words came just like a hard rain.I try to tell myself at night when the dusty old pictures are all out of sight that I think I will be alright. Just don't come closer morning light.

2 kommentarer:

  1. sant, men jag tycker det är så himla svårt att hitta böcker som riktigt fungerar för mig. jag läser så himla snabbt, så jag har redan läst halva boken när jag inser att jag inte tycker om den.. då är det kört, då måste jag läsa klart, haha!

    jag tycker monk håller ganska bra och hög nivå, speciellt med tanke på att den balanserar mellan kriminalserie och komedi, och gör båda rätt bra. jag gillar att sitta och gissa och försöka komma fram till vem som gjort vad. :)
    slutade titta på scrubs för ett tag sedan, hur är det nu, fortfarande bra?

    har kompisar som jobbat med exat samma sak och det är väl kanske inte världens roligaste jobb? men pengar är ju alltid bra. själv har jag en del pengar men inget kort då det spärrats pga "risk för att någon har stulit ditt kortnummer".. haha.
    nu sitter jag och snyltar på mitt jobbs internet, då även det ligger nere hemma. snart är det dags att gå ut och passa barn, rätt fint väder idag, men halt som fan. redan ramlat två gånger den här veckan!


    förövrigt den bästa shout out louds-låten och de bästa låtraderna, sjunger alltid de där lite för högt när jag sitter på bussen och det ger mig gåshud.

    SvaraRadera