måndag, mars 16, 2009

den fina lediga helgen bestod av; ett mycket angenämnt återseende av kära josefin som fick med mig och johanna på en villafest som mest slutade i att vi "gömde" oss i något rum på övervåningen och spelade gitarr och sjöng tills vi bestämde oss för att bege oss hemmåt istället.
resten bestod av 2 latte och en cappucino för varje dag med lite varierande fikasällskap och ställen. alla lika fina, tack. resplaner, sol och slask, djupa discussioner och materiell kärlek. bra helg helt enkelt.




mer bilder kan förekomma..

2 kommentarer:

  1. det är svenssons va om jag inte misstar mej?
    det var S to the WEET att återses en sväng!

    vi måste ses snart igen! puss

    SvaraRadera
  2. haha, jag läste det som att du druckit 2 latte och en cappu varje dag. jag bara: what the hell har jag missat här. :D

    SvaraRadera