torsdag, mars 19, 2009



det var soligt idag (även resten av denna vecka som gått) och man kan ju nästan lite låtsas och våga hoppas att det fortsätter såhär, och allt smälter, men bara våga i några sekunder, innan man påminns vart man befinner sig, där man aldrig riktigt upplever våren speciellt länge, nej nej, snöhelvetet ska tjurigt ligga kvar så länge det bara går, men lite glad blev jag när jag hittade asfalt att gå på. joo dom där små ljuspunkterna, även att det anlände en klädställning som höll mig aktiv och klurigt pysslande med igår, jag älskar den. och den ska väldigt snart flytta in på heltid i min lägenhet. som sagt.. dom där små ljuspunkterna..

1 kommentar:

  1. ska du flytta till stan på heltid? NÄR DÅ?!
    då kan vi hänga mycket oftare!
    jag behöver det :) puss

    SvaraRadera