söndag, maj 17, 2009

Helgens eskapader lämnade inte bara avtryck i minnet utan även i form av ett stort och ont blåmärke på min vänstra arm, smutsiga blöta fötter när jag av någon anledning ville gå barfota hem från klubben trots att det regnat massor under kvällen, skrapsår på handen, jag ramlade runt och tappade min tygväska lite då och då, balanserade igenom badhusparken och snodde åt mig den kommande dagens lokaltidning som dumpats av i högar utanför konsum nära där jag bor, satt på huk utanför min port i typ 10 minuter i jakten på mina nyklar och att balansera allt jag hade i händerna i luften och få upp dörren, satte mig vid datorn och skrev på msn även fast jag inte ens riktigt såg vad jag skrev, och uppehöll min vän johanna som sov i min soffa. det blev lite för mycket för oss alla, men det känns nästan som det behövs för att utstå östersunds uteliv, tragiskt nog. men vi dansade, fick gratis alkohol-biljett, springa ifrån obehagliga klänginga människor och inse att det är såhär utelivet blivit. vad hände liksom? tur att jag hade utmärkt sällskap.


vi köpte hem underbar sushi,


johanna och smink


jessica kom, ännu mera smink



länge sedan man tog spegelbilder, favorit i repris.



det var vin i överflöd.


vin som sagt.


rebecka kom också också och ölspelandet drog igång, (dock utan en droppe öl denna kväll)


spel spel


mer kul kommer sen.

2 kommentarer:

  1. jag känner inte riktigt att jag kan stå för bilden näst längst ner, vad håller jag på med? haha

    SvaraRadera
  2. oj vad jag pekar på de två sista! måste ha varit nåt intressant överallt.

    SvaraRadera