onsdag, maj 27, 2009

jag är hemma igen, det var en alldeles jättefin helg med en hemkommen bea som varit ute i världen i 9 månader, det blev lite fest bilderna få stå för det hela, allt var fint, en del saker alldeles underbart, och roligt. jag önskar att jag fotade lite mer dock men mitt batteri dog mitt i.
så här kommer följande;


vi slängde in oss hos rebecka för en natt där på fredagen


efter vin och trevliga samtal åkte gänget ner på söder, becko och hannes säger hej


finaste tjejen.
victor och reidar var med.

dagen efter mötte jag upp med martin, vi drack öl och sen gick vi på en rökig svartklubb
dom sista timmarna spenderades med glass i vitan och sen brunch på café string.
nu saknar jag hela helgen människor inkluderat! det måste göras snart igen.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder vännen! Härliga dagar var det allt. Saknar dig såklart redan, så antar att du ska med till ume, och joho också hoppas jag?! Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar dom alla!

    SvaraRadera