fredag, maj 08, 2009



på lite av en begäran av victor så ska jag ta mig i kragen och göra detta lite mer helhjärtat igen.

det är kul att updatera, lägga upp lite bilder och skriva något mindre viktigt men å andra sidan så med allt annat så behöver man lite hm vad ska man säga.. uppskattning/bara en kommentar om vad som helst för att det ska kännas lite mer värt att hålla på, och det tycker väl alla som äger en blogg att det blir roligare då.

i övrigt planerar jag en tågresa igen.. om nu inget kommer i vägen!

3 kommentarer:

  1. Inget far komma ivagen, om det ar tagrasan ner och traffa mig i sthml som du syftar pa! Och du ar grym, fortsatyt, jag vill se minst ett inlagg per dag! Vacker bild btw..

    Pussar fran vaster

    Beata

    SvaraRadera
  2. hej, jag tycket att din blogg är fin!

    SvaraRadera
  3. blogga mer. du skriver så fint och är så fin min fina vän. puss

    SvaraRadera