tisdag, juli 21, 2009

en extremt spontan utekväll i fredags, vi hällde i oss en "lagom" mängd alkohol och dansade senare på vidare på marité. norskar försökte "köpa" oss som deras fruar. vi skrattade bara och på hemvägen får jag och johanna syn på tidningar som vi snor åt oss och 50 kg kogödsel, andra fyllekäkar eller liknande på hemvägen.. vi snor 50 kg kogödsel! vi kämpade helhjärtat att få den hem till mig. i fyllan är allt otroligt självklart.. dagen efter.. not so much! men vi hade roligt i alla fall.. ni är guld joh och reb!











(bilder från johannas kamera)

1 kommentar:

  1. det var A to the W to the ESOME! eller bara AWESEOME om man vill det ^^ på måndag blir det utgång med lissan och moa och folket. jag börjar jobba typ 12, 13 på tisdag. så jag har ingen brådska! sen går jag gärna ut nåt med bara er också nästa vecka :)

    SvaraRadera